Firmowe konferencję organizowane są, jak można z grubsza powiedzieć, na dwa sposoby. Bardzo często są to jedynie krótkie, trwające kilka godzin imprezy, organizowane w hotelach lub centrach biznesowych położonych w mieście, które jest siedzibą danej firmy, i do których dojazd dla zaproszonych na daną konferencję dziennikarzy, przedstawicieli mediów, kooperantów, firmowych klientów i innych osób będzie bardzo łatwy. Jednak są również znacznie bardziej obszerne konferencje i firmowe seminaria, które trwać mogą na przykład dwa dni i w takim przypadku będą organizowane w znacznie bardziej atrakcyjnie położonych miejscach, zapewniających także odpowiedni wypoczynek dla uczestników takiej konferencji. Organizacja konferencji w takim przypadku powierzana jest bardzo chętnie hotelom położonym na przykład w górach lub nad morzem i również często są to hotele posiadające na przykład SPA lub inne możliwości zaoferowania ciekawego wypoczynku dla zakwaterowanych w nich gości. Organizacja konferencji to specjalność hoteli grupy Elbest Hotels.